ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ – ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Πολιτική αφίξεων & αναχωρήσεων
  • Ώρα Άφιξης  :  14:00μμ
  • H ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα της άφιξης σας
  • Ώρα Αναχώρησης : 12:00μμ
Πολιτική παράτασης διαμονής
  • Σε περίπτωση ενδιαφέροντος για παράταση της διαμονής σας, πριν την άφιξη, θα πρέπει να υπάρχει έγκαιρη επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα του ξενοδοχείου.
  • Για παράταση της διαμονής σας, δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η παραμονή στον ίδιο χώρο.
  • Αν επιθυμείτε check out από το ξενοδοχείο μας μετά τις 12:00, την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης σας, και μέχρι τις 18:00, θα χρεωθείτε το 50% της τιμής του δωματίου, μίας διανυκτέρευσης.
  • Αν η αναχώρηση σας γίνει μετά τις 18:00 θα χρεωθείτε το 100 % της τιμής του δωματίου.
Πολιτική προώρης αναχώρησης σε περιπτωση πρόωρης αναχώρησης
  • θα καταβληθεί το 50% του συνολικού κόστους διαμονής που ακυρώνεται.
Πολιτική ακυρώσεων
  • Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης 22 ημέρες πριν την πρώτη διανυκτέρευση, η προκαταβολή* επιστρέφεται.
  • Για ακυρώσεις σε διάστημα 21 ημερών πριν την ημερομηνία άφιξης σας, θα υπάρχει χρέωση ακυρωτική ίση με το 50% του συνολικού κόστους διαμονής.

* Πιθανά έξοδα επιστροφής της προκαταβολής επιβαρύνουν τον πελάτη

Πολιτική μη εμφάνισης
  • Σε περίπτωση μη εμφάνισης, ενώ έχει κατατεθεί προκαταβολή, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση του πελάτη μέχρι την επόμενη μέρα στις 12.00 το μεσημέρι.
  • Αν ο πελάτης δεν εμφανιστεί, χρεώνεται αποζημίωση ίση με το 50 % του συνολικού κόστους διαμονής.
Βλάβες – Ζημιές
  • Για κάθε βλάβη ή ζημία που έγινε στο χώρο και οφείλεται στον πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι πελάτες (θραύση υαλικών, ειδών υγιεινής, βλάβες στα έπιπλα, στα λινά).
  • Το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περιπτώσεις ζημίας ή απώλειας αντικειμένων που φέρουν οι επισκέπτες, ή τα πρόσωπα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία, όπως σεισμό, πυρκαγιά κτλ ή ιδιάζουσες συνθήκες.
Γενική πολιτική
  • Δωρεάν Διαμονή για παιδιά έως 4 ετών.
  • Κατά την άφιξή σας, διατηρήστε αντίγραφο της κράτησης και αποδεικτικό τραπεζικής κατάθεσης της προκαταβολής.

Με τη διενέργεια κράτησης, δηλώνετε πλήρη γνώση της πολιτικής κρατήσεων, των τρόπων πληρωμής και ακύρωσης του ξενοδοχείου. Η πολιτική κρατήσεων της επιχείρησης, ρυθμίζεται απο το αρθ.8 του Νόμου 1652/1986 (ΦΕΚ167/Α) περί των σχέσεων ξενοδόχων – πελατών.

Πληροφορίες

Είμαστε πάντα στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε

Κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων και πελατών

DOWNLOAD PDF

Νόμος 1652/1986 (ΦΕΚ167/Α)

DOWNLOAD PDF